Dags att flytta?
Att flytta kan både vara väldigt spännande och roligt. Du kanske vill köpa nya möbler och ny inredning? Det är spännande att planera och tänka ut nya fina saker som kan passa på det nya stället. Men det är mycket med att packa ner och packa upp, städa bort och tvätta fönster. Ibland måste man be vänner, släkt och familjen om hjälp. Ibland kan de ju inte alltid ställa upp som man önskar, då kan du leja bort flera av dessa saker. Bor du i Västerås och behöver hjälp med flyttstädning i Västerås finns det faktiskt hjälp att få.
Omöjliga krav på städning
Då man lämnar en bostad ställs det höga krav från mäklare eller hyresvärd att det ska vara rent och då handlar det om fönstren ska vara rena, att det inte finns något på listerna. Allt ska vara föredömligt rent; kaklet i avloppen och på väggarna. För att inte tala om köket, vitvaror, disk- och tvättmaskiner. Ibland är flyttstädningen lika jobbig som själva flytten.
Allt ordnat på en enda dag
Som tur är finns det en firma som du kan lämna nyckeln till och när de sedan kommer tillbaka har du en helt nystädad bostad. Då är det bara för nästa ägare att flytta in. Det är så bra att vända sig till någon som ägnar sig åt flyttstädning, då kan arbetet bli utfört på en enda dag. Du sparar tid och energi. Med RUT kan du dra av på skatten, vilket sänker kostnaderna för flytten och städningen. Bra, eller hur?